Re: USR 33600 + telepies - Pomocy!

Autor: D.Brzezinski (dbrzezinski_at_earthcorp.com)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 23:46:53 MET

On Sun, 09 Nov 1997 22:44:19 GMT, eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net (Marek
Jedlinski) wrote:

>Dziwne. To Cie nie pocieszy, ale mam _dokladnie_ ten sam model USRa i
>lacze sie z TPSA (ale w Lodzi) bez problemu: na 28.800 albo na 31.200,

>.marek

Mam podobny problem z polaczeniem do miejscowego privider'a (w tym
przypadku Inwar). Ale za pomoca programu Webspeed mozna ustawic za
pomoca prob i bledow wlasciwe=skuteczne ustwaienia (po zakupie modemu
zabralo mi to ze 3 polaczenia). Natomiast z telekomuna lacze sie
ustawieniami na max bez zadnego problemu. Jestem z Kalisza.
Sadze, ze nie jest to problem modemu, aczkolwiek moj poprzedni modem
Zoom V34i NIGDY nie mial podobnych wpadek mimo makasymalnych ustawien.

++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com
                   http://www.kalisz.invarnet.inwar.com.pl/personal/dbrzezin/witam.htm