Re: USR 33600 + telepies - Pomocy!

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 07:22:12 MET

Witam

Daniel Fenert <fenert_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<3466290a.4392378_at_news.tpnet.pl>...
> predkoscia). Myslalem ze modem jest walniety, ale zadzwonilem do
> kumpla i powiedzial mi ze wszystkie USR'y 33600 jakie montowal nie
> chca sie laczyc z telepsem od ~1,5 miesiaca (mieszkam w Krakowie)!!!
> Mam nadzieje ze ktos wie co z tym zrobic...
> (Drivery sciagnalem swiezutkie, wiec to nie to)

Również mieszkam w Krakowie, mam taki sam modem jak Ty i dokładnie takie
same problemy. Nie dzieje się to od 1.5 mies. tylko "od zawsze". Coś mi się
zdaje że łączysz się z centrali 637xxxx lub 636xxxx.
Przerobiłem już chyba wszystko:
- konfiguracja modemu
- proby połączeń z innego miejsca (centrali) - chodzi na 33600
- proby połączeń odemnie na innym modemie (ZOOM 33600) - 14400
- interwencja w TPSA - odp.: "Te centrale takie już są" - linia jest OK
- napewno nie jest to sprawa modemu po drugiej stronie
Czy masz takie coś, że w momencie negocjacji modemów słychać takie
pojękiwanie - nie szum.
Wnioski do jakich doszedłem:
- jeśli chcesz uzyskać szybko połączenie na 14400 to wpisz do:
Panel Sterowania
Modemy
zaznaczyć modem
Właściwości
Połączenie
Zaawansowane
Dodatkowe ustawienia
wpisać: s32=0

- drugim rozwiązaniem jest poczynienie kroków nad przepięciem do innej
centrali. Nie wiem tylko jak się do tego ustosunkują odpowiednie czynniki
TPSA.
Skontaktuj się ze mną na priv. to może w dwójkę będzie łatwiej.
Modem jako taki jest napewno OK i nie pozbywaj się go!

--
          MACIEK  --> Krakow
maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl