Re: USR 33600 + telepies - Pomocy!

Autor: Marek Jedlinski (eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 23:44:19 MET

fenert_at_friko.onet.pl (Daniel Fenert) wrote:

>Kupilem wlasnie USR'a 33600 z Voicem wewnetrznego. Probuje polaczyc
>sie z telepsem, a tu bzyczy tak jak zwykle, juz ma konczyc i zaczyna
>bzyczec do telepsa jeszcze raz. Po chwili pokazuje sie komunikat ze
>komputer z drugiej strony mu nie odpowiedzial (czy cos podobnego). Po
>zmniejszeniu predkosci modemu do 9600 jest wszystko w porzadku (poza
>predkoscia). Myslalem ze modem jest walniety, ale zadzwonilem do
>kumpla i powiedzial mi ze wszystkie USR'y 33600 jakie montowal nie
>chca sie laczyc z telepsem od ~1,5 miesiaca (mieszkam w Krakowie)!!!
> [...]

Dziwne. To Cie nie pocieszy, ale mam _dokladnie_ ten sam model USRa i
lacze sie z TPSA (ale w Lodzi) bez problemu: na 28.800 albo na 31.200,
zaleznie od modemu, na jaki trafie po drugiej stronie. Wiec Twoj
problem moze sie brac z konfiguracji Twojego systemu (sprobuj wyrzucic
albo wyzerowac wszystkie "connection properties" i ustawic od nowa)
albo z charakterystyka serwera TPSA w Krakowie - moze sprobuj do nich
zadzwonic, a nuz trafi sie ktos kompetentny? Modem ma homologacje,
wiec masz prawo do zazalenia.

.marek