Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 22:45:00 MET

> No tak, sprawa jest prosta: sprzedawca nie chce, zeby ktokolwiek o bugu
> wiedzial, a odbiorca - wprost przeciwnie :))).

i wlasnie dlatego rozeslalismy do naszych klientow o ktorych wiemy ze
korzystaja z naszego sprzetu pod roznymi u*x'ami informacje, ze taki blad
jest i zaproponowalismy korzystne warunki upgrade (m.in. odkupienie plyty
i procesora Pentium)... ;)

poza tym (powtorze po raz 15ty) nie krzywie sie, ze taka informacja sie
pojawia, tylko krzywie sie, ze przyslano gotowego exploita dla dzieciakow.
to istotna roznica. jesli jej nie dostrzegasz, to przepraszam najmocniej.

karpio