Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 10:44:00 MET

On 12 Nov 1997 22:55:04 +0100, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>i wlasnie dlatego rozeslalismy do naszych klientow o ktorych wiemy ze
>korzystaja z naszego sprzetu pod roznymi u*x'ami informacje, ze taki blad
>jest i zaproponowalismy korzystne warunki upgrade (m.in. odkupienie plyty
>i procesora Pentium)... ;)

Na P2 czy K6? Jeszcze kwestia co znacza korzystne warunki :).

>poza tym (powtorze po raz 15ty) nie krzywie sie, ze taka informacja sie
>pojawia, tylko krzywie sie, ze przyslano gotowego exploita dla dzieciakow.

To mozna sciagnac z tylu roznych miejsc, ze od puszczenia tego na pececie
nikomu krzywda sie nie stanie (a moze wrecz przeciwnie?). Blokowanie tgo
typu informacji to lekka dziecinada ("mam, ale nie dam!"), zwlaszcza, ze i
tak wszyscy niedlugo beda o tym wiedzieli (nawet z GW).

>to istotna roznica. jesli jej nie dostrzegasz, to przepraszam najmocniej.

Nie, nie dostrzegam. W najgorszym (?) scenariuszu Polacy zrujnuja firme
Intel, w najlepszym admini szybciej zabezpiecza swoje zabawki... Co
wybierasz?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/