Re: Czujnik papieru w Star LC-20

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 20:29:43 MET

Witam

Grzegorz Gierlik <gregg_at_euler.mat.univ.szczecin.pl> napisał(a) w
artykule <3469db99.0_at_zeus.man.szczecin.pl>...
> Mam taka drukarke i problem z czujnikiem papieru.
> Przy pojedynczych kartkach A4 drukarka "nie widzi", ze wciagnela
papier,
> czasem w koncu zobaczy, ale po parunastu sekundach sygnalizuje,
> brak papier (znaczy dioda on-line przestaje sie swiecic).
> Problem ten nie wystepuje przy skladance.
>
> Prosze o rade, co z tym fantem zrobic.

Czujnik papieru to nic innego jak cienka blaszka na osi zakończona
wałeczkiem toczącym się po papierze (w razie gdy jest). Poszukaj z tyłu
drukarki. Potem delikatnie przygnij i już. Może wymagać kilkakrotnych
prób.

==      MACIEK  -->  Krakow       ==
==  gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl  ==