Czujnik papieru w Star LC-20

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_euler.mat.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 17:38:49 MET

Mam taka drukarke i problem z czujnikiem papieru.
Przy pojedynczych kartkach A4 drukarka "nie widzi", ze wciagnela papier,
czasem w koncu zobaczy, ale po parunastu sekundach sygnalizuje,
brak papier (znaczy dioda on-line przestaje sie swiecic).
Problem ten nie wystepuje przy skladance.

Prosze o rade, co z tym fantem zrobic.

Dodam, ze nie stac mnie na zakup nowej drukarki (ta mam z "darow"),
nie ma znaczenia (bo i jak mogloby miec) czy chce drukowac z DOS'u,
Win95 czy Linux'a.

--
Grzegorz Gierlik