Re: Zoltrix i pad po pierwszym polaczeniu

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 20:29:44 MET

Witam

Kamil Konieczny <kkoniec_at_mks.com.pl> napisał(a) w artykule
<wk3el2l6f3.fsf_at_mks.com.pl>...
> dane modemu: Zoltrix/Rockwell, 33.600internal fax,voice
> podejrzewam, ze nieprawidlowo rozlacza
> (*) po pierwszym polaczeniu modem rozlacza, jest sygnal centrali
> (*) po minucie mam sygnal zajete, potem cisza (brak sygnalu centrali)
>
> to samo dzieje sie po wylaczeniu komputera i recznym
> rozlaczeniu i podlaczeniu kabla
>
> dziwne jest to, ze podobny problem mialem tydzien wczesniej
> wtedy pomoglo wyjecie karty i potrzymanie jej z jeden dzien
> po czym po samym podlaczeniu karty i telefonu sygnal centrali
> na telefonie sie pojawil i byl ciagle

> [...]
Prawdopodobnie problem jest w "zanikajacym" polaczeniu miedzy gniazdem
do ktorego wkladasz kabel tel. a plytka modemu. Sprobuj zamienic
miejscami wtyczki: gniazdko, telefon (bez wzgledu na oznaczenia) -
wcale nie gwarantuje, ze pomoze!
Jesli na gwarancji to wymien, jesli nie sprawdz luty i "wnetrze"
gniazdka tel. w modemie - czy ktorys styk nie przygiety.

==      MACIEK  -->  Krakow       ==
==  gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl  ==