karta Aver Fun-TV-Lite

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 19:31:59 MET

Hi !
Pożyczyłem ta kartę ze sklepu na próbę odpaliłem i TV działa OK Obraz z
kamery Video też jest dobry ale Net Meting nie widzi kamery i nie podświetla
mi ustawienia w Opcjach funkcji kamery,więc przy moim nazwisku nadal jest
tylko ikona "Głośniczek" a ikony "kamera" brak ?
Na dostarczonej jednej dyskietce są programy pod W95 ale w Panelu i System
nigdzie kamera nie jest zainstalowana widać brak driverów ?
Proszę posiadaczy o info w tej sprawie ale na Priv //możliwie szybko bo
muszę oddać karte do sklepu//.

# # # # # # # *** Pozdrowienia ***
# # # # # # # # # leohay_at_pr.onet.pl
# # # # # # # ICQ 3453702