Re: karta Aver Fun-TV-Lite

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 00:20:38 MET

 Leon Hayder napisał(a) w artykule <64ctn7$b4t$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Hi !
>Pożyczyłem ta kartę ze sklepu na próbę odpaliłem i TV działa OK
Obraz z
>kamery Video też jest dobry ale Net Meting nie widzi kamery i nie
podświetla
>mi ustawienia w Opcjach funkcji kamery,więc przy moim nazwisku nadal jest
>tylko ikona "Głośniczek" a ikony "kamera" brak ?

TA karta _nie_ umożliwia wprowadzania obrazu z zewnątrz do komputera, a
tylko
przetwarza sygnał podany na wejście video (to te "wiszące" cinche) do
wyświetlenia
na monitorze.
Sam tyner TV jest bardzo dobry - używam poł roku
Jeżeli zależy ci na tej kamerze, to kup wersję Aver Fun TV-phone
(ale nie znam z praktyki tylko z opisu)

Pzdr.