WWW-SPIS !!!

Autor: Marmot (marmot_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 19:02:24 MET

http://friko.onet.pl/kr/marmot/lodz/
Jesli chcesz szybciej i wygodniej poruszac sie po INTERNECIE - stronach WWW
i FTP to zapraszam na powyższa strone, na niej ściągniesz WWW-SPIS który
jest spakowanym katalogiem C:\WINDOWS\ULUBIONE do którego wpisałem bardzo
dużo pokatalogowanych stron WWW i FTP. Sciągnij ten plik, rozpakój i
skopiój mój katalog ULUBIONE do swojego C:\WINDOWS, potem uruchom MS
Internet Explorer i przejdz do menu ULUBIONE. Wtedy przekonasz sie jak
pomocny jest WWW-SPIS !!! Uwaga: WWW-SPIS jest spakowany archiwizerem JAR
ktory oferuje wspaniala kompresje oraz obsluguje dlugie nazwy plikow
Windows 95. JAR'a rowniez mozna sciagnac z powyzszej strony.