Re: WWW-SPIS !!!

Autor: Lech Klaude. (claude_at_polbox.com)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 01:54:42 MET

Marmot <marmot_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bcef8b$d8c038e0$LocalHost_at_default>...
> http://friko.onet.pl/kr/marmot/lodz/
> Jesli chcesz szybciej i wygodniej poruszac sie po INTERNECIE - stronach
WWW
> i FTP to zapraszam na powyższa strone, na niej ściągniesz WWW-SPIS który
> jest spakowanym katalogiem C:\WINDOWS\ULUBIONE do którego wpisałem >
bardzo
> dużo pokatalogowanych stron WWW i FTP. Sciągnij ten plik, rozpakój i

rospakofałem

> skopiój mój katalog ULUBIONE do swojego C:\WINDOWS,

skupiofałem

> potem uruchom MS Internet Explorer i przejdz do menu ULUBIONE.

Się okazało, że pomiędzy moje Ulubione władowała się jakaś kupa głupot, ale
przy pomocy "uporzadkuj ulubione" poradziłem sobie jakoś, idźmy więc dalej
:)

> Wtedy
> przekonasz sie jak pomocny jest WWW-SPIS !!! Uwaga: WWW-SPIS jest

Oj, aj waj uś jaki pomocny :)

> spakowany archiwizerem JAR
> ktory oferuje wspaniala kompresje oraz obsluguje dlugie nazwy plikow
> Windows 95. JAR'a rowniez mozna sciagnac z powyzszej strony.

Szkoda żeś to podał na końcu, bo ja skopiowałem do katalogu nie
rozpakowujac :(((

Ale jest jeszcze parę archiwizerów ze wspanialszą kompresją, równie
upierdliwych w obsłudze :) jak JAR :))
A co to dzisiaj ? nie ma reklamy Łodzi (30 szt.) ani tych głupot o skupie
części w połączeniu z pytaniami świadczącymi o tym, że nie bardzo się wie
co się skupuje?

Pozdrawiam "12"