Re: Parametry monitora...

Autor: Konrad Stępień (stefan_at_interdata.com.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 18:40:55 MET

Aleksander N. wrote:

> 1.Mam dość stary monitor kolorowy 14" i
> nie znam jego parametrów ,(częstotliwości w pionie ,poziomie)
> potrzebnych do ustawienia przy instalacji X-Windows
> czy można jakoś poznać te parametry, albo czy
> są jakieś bezpieczne standartowe ustawienia ?

Jakis generic vga czy cos w tym stylu

> 2.Linux (Red-Heat 4.2) nie widział mi przy instalacji CD-ROM-u podłączonego
> przez SB32PnP.Czy to normalne ??
            ^^^

nie widzi pnp. isapnp zalatwia sprawe, ale nie przy instalacji.
Sproboj pojsc w dosie/win95 coby sie ustawilo a potem
"mientki" reset

--
Konrad Stępień              | InterData s.c.	http://www.interdata.com.pl
konrad_at_interdata.com.pl     | Łódź Wólczańska 225 tel (42) 81-44-38