Re: Sciaganie sciezek audio za pomoca cd-romu.

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 17:51:18 MET

Tue, 4 Nov 1997 11:31:27 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> piszesz:

>Tu ewidentnie blad - JVC czyta *4 pod Easy CD bez zadnych problemow.

Z tego co pamietam dla JVC2010, ECD daje do wyboru 1x, 2x lub auto.
Przy auto czyta z predkoscia 2x i czasami sie zawiesza.

>A to od kiedy ?

Nie masz z tym klopotow czy nie zwracasz na to uwagi? Jak ECD wczyta
zawartosc dysku, to podaje sektor startowy i dlugosc utworu. Jezeli
dodam do startowego te dlugosc to otrzymuje ok 150-160 sektorow mniej
niz wynosi start nastepnego utworu. Po przegraniu plyty, takiej co to
nie ma przerw miedzy utworami, otrzymalem bubla z przeskokami na
granicy utworow - kawalka muzyki tam brakuje. Mam ECD 2.11c

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski