Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 15:29:21 MET

karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>Zawsze sie informowalo "Sluchajcie, jest taki a taki blad. Zrodla sa w
>.." a nie podawalo sie na liste gotowego exploita dla bachorow. Tylko o
>to mi chodzi.

jak tak, to ok. ale z twojej poprzedniej wypowiedzi nie wynikalo to,
co przed chwila wyjasniles.

>W srodowiskach wielodostepnych. Wielozadanione jest WinNT i 95 i nie widze
>w czym "nowy rozkaz" moglby przeszkadzac ;)

ale przeszkadza. sam se sprawdz.

>Maja wiedziec, tylko nie w ten sposob. Ja rozumiem, ze bez tego takze nie
>mialbys gotowego exploicika i nie pobawilbys sie,

posluchaj. juz duzo wczesniej trafilo do mnie chyba z 15 roznych wersji
takich exploicikow. w tym jeden w ......... delphi. a to nie byl
exploit tylko kilka bajtow bez 'obudowy'.

>ale chyba tylko o to Ci
>chodzi. Proponuje byc udal sie na dowolny wyklad z etyki dziennikarskiej i
>posluchal czym grozi podawanie informacji w nieodpowiedzialny sposob.

rozumiem. lepiej nie podawac takich informacji, zeby przypadkiem wiadoma
firma nie obnizyla cen procesorow.

>Nie
>chodzi mi o fakt podania ze jest blad, bo to trzeba jasno i czytelnie
>napisac, tylko o fakt, ze gosciu podal dzieciakom gotowy przepis na
>zawszeszanie komputerow.

no i co z tego ? dam ci inny przyklad. rozprowadzanie narkotykow
jest nielegalne. ale przepis jak taki narkotyk wyprodukowac mozesz
se rozlepic po calym miescie.
   po prostu gostek podal fakt, ze konkretny ciag bajtow powoduje
zawieszenie procesora. mogl powiedziec oczywiscie tylko tyle,
ze jest jakis tam ciag ktory powoduje wieszanie. i co z tego ?
informacja taka jest conajmniej metna. a dodatkowo, moglby od razu
byc posadzony o szerzenie informacji nieprawdziwych, majacych na celu
wyeliminowanie firmy ktorej sie nie lubi.

>Wierz mi, 90% osob nie zadaloby sobie trudu by
>dojsc do takich informacji.
>karpio

wierze. a teraz 90% osob nie zada sobie trudu, by do tych kilku bajtow
dorobic 'obudowe'. a z tych co dobuduja, 90% uruchomi kod tylko po to,
by sie przekonac ze ludzie nie plota bujd. pozostaje nam oczywiscie 1%
rozwrzeszczanych bachorow na ktore tak strasznie narzekasz.
ale rownie dobrze mozesz narzekac ze ci wyniesli telewizor bo nie
zamknales drzwi od mieszkania.