Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 13:46:55 MET

> : Moze inaczej: zamiast pchac sie w PII (to raczej malo przyszlosciowe) i
> : PPro, wymienic sprzet na Alfy? Karty mozna przelozyc; jedynie obudowe
> : moze trzeba by zmienic. Ale tego ostatniego tez nie jestem pewien -- sa
> : rozne plyty glowne oparte na Alfie, moze niektore pasuja...

> Popieram! Jeszcze tylko zeby w miare niedrogie to bylo... No wlasnie. Moze
> ktos orientuje sie, jak cenowo wypadaja sprzety na Alphie wydajoscia
> odpowiadajace np. P200 lub PII 200MHz?

Heh... Najtansza Alfa (400MHz, sam kadlubek, 64 RAM, 1 GB HDD, eth,
grafika 4MB) kosztuje ok. 10000USD (350mln). Staly przecinek ma na
poziomie 3-4x PPro200, zmienny przecinek ma na poziomie 10x PPro200.

Jakos nie bardzo jestem przekoanny co do waszych teorii :) Bo wolalbym
chyba kupic 1x PII 300 (i tak za duzo) a za reszte pieniedzy kupic jeszcze
5 takich serverow... :P

karpio

PS. Jakies koromysla w rodzaju 4x PPro (znalazlbym pewnie w ofercie gotowe
kadlubki) wychodzi podobnie pod wzgledem wydajnosci, a cenowo nadal dosc
konkurencyjnie dla Alfy... Sa tez NAPRAWDE TANIE 2x PII 300... (NAPRAWDE
TANIE:=do 5000zl za kadlubek). Oczywiscie sa zastosowania, do ktorym
potrzeba mocy Alfy, bo 100 Inteli wsadzac to troche nie za bardzo ;)