Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 16:35:05 MET

Andrzej Karpinski napisal (-a) :

> Heh... Najtansza Alfa (400MHz, sam kadlubek, 64 RAM, 1 GB HDD, eth,
> grafika 4MB) kosztuje ok. 10000USD (350mln). Staly przecinek ma na
> poziomie 3-4x PPro200, zmienny przecinek ma na poziomie 10x PPro200.

Bez przesady, ostatnio moje Alphy bardzo stanialy. Za $4500 mozesz miec
komputer (caly, nie kadlubek!!!) z Alpha 533 MHz.
Zainteresowanych komputerami z tym procesorem (oraz wynikami testow Alpha vs
reszta prockow) odsylam na http://www.tch.waw.pl/tchs/komputer/alpha.htm
Niedlugo bede mial dual Alpha 700 MHz :)))

Piotrek