Re: Program do przerabiania WAV na MP3

Autor: Agent J (Agent_J_at_notme.com)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 12:47:15 MET

IMHO najlepszy - a na pewno najszybszy - jest XingMPEGEncoder v.2.1. Utwor o
dlugosci 5m25s koduje na 128 bitow i 44kHz stereo w 2m28s. Ma dla mnie tylko 1
wade - standardowym rozszerzeniem pliku jest *.mpa i trzeba to recznie zamiecic
na *.mp3 zeby sobie posluchac np. WinAmpem :)))) Program jest profesjonalny,
cena tez (ok. 249 U$D); spakowany wazy ok. 5MB. No i robi mpegi audio i
video.....

Pozdrawiam,

Agent J