Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 00:33:55 MET

> Tutaj patch się nie pojawi... :( > I tak przedmówca był na tyle
> rozsądny, że nie podał samego kodu... > Najpóźniej za tydzień i tak będą o
> tym wiedzieli wszyscy, a sytuacja nie > zmieni się ani odrobinkę... > >

Podal kod instrukcji i jeszcze dla niezbyt uzdolnionych technicznie
przepis na wykonanie metoda "na idiote". Teraz juz kazdy bachor bedzie
zawieszal Linuxy. Btw. 99% bachorow nie zaglada na wiecej niz 3
newsgrupy, a juz w zadnym wypadku na grupy zagraniczne... Warto miec to
na uwadze przed podaniem takich informacji.

karpio

PS. Kod rozkazu ja wykropkowalem, choc teraz to juz bez znaczenia.