ultraDMA

Autor: Robert Slawinski (rslawins_at_pratt.edu)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 00:37:21 MET

czy ktos moglby mnie oswiecic lub wskazac jakies swietliste miejsce na
temat praktycznych cech takich dyskow. chodzi mi glownie o to czy jak
kupie dysk ultraDMA, to czy bedzie sie hustal z plyta VS440FX i jesli
tak to jak to bedzie robic, czy tez stanie wszystko od razu deba i
splonie. czy mozna dokupic kontroler ultraDMA i jak wielkosc ciaglego
transferu takich dyskow ma sie do dyskow SCSI.
z gory dzieki za rzeczowe informacje.<rs>