Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Mirosław 'Jubal' Baran (baran_at_ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 18:32:41 MET

PT Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>:

> Nikt nie gwarantuje zachowania sie procesora przy stotowaniu technik
> programowania spoza oficjalnej specyfikacji. Poza tym kto teraz stosuje
> Pentiumy do serverow, skoro za 3-4 m-ce entry-level to bedzie Pentium II
> 233? :)

I co, tez sie da robic upgrady mikrokodu, tak jak w tym przypadku?
Ten bug to jest nic, caly clue lezy przecie w tym, ze mozna
*programowo* zmienic mikrokod... Tak mi przynajmniej powiedzialy dobre
duszki ;^) No i jak tu uzywac takiego procesora w komputerach, ktore sa
wielodostepne?

pozdrowka,
Jubal

PS. Jakbym palnal jakies wielkie glupstwo, to mnie poprawcie. Opieram
sie na *ustnych* wiesciach ;^)

--
=   // = mailto:baran_at_ci.pwr.wroc.pl = http://www.ci.pwr.wroc.pl/~baran/ =
= \X/  = Miroslaw L. Baran = Jubal_at_iRC = medical student = ALCHEMY PANY! =