Re: Migotanie monitora

Autor: Krzysiek (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 18:31:37 MET

On Mon, 10 Nov 1997 03:12:25 +0100, Robert Slaski
<slaskir_at_ee.pw.edu.pl> wrote:

>Masz kiepski monitor. U mnie w firmie stoi kilka w odległościach 0.5-1m
>jeden od drugiego i zakłócają się tylko przy włączaniu.
>
>Zamiast nosić po pokojach spróbuj poobracać jeden względem drugiego.

Otoz to samo dzieje sie nie tylko z moim monitorem. Tak samo zachowuje
sie NEC, tak samo Samsung, i CTX. Kiedy wyniose wszystko do innego
pokoju, moge je postawic w odleglosci 20 cm, i wszystkie graja
stabilnie. Wiec chyba to nie jest wina kiepskiego monitora.
Co wiec o tym myslisz Robercie?

Dzieki i pozdrawiam

--
Krzysztof Romanski