Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_amg.gda.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 16:12:18 MET

On 10 Nov 1997, Piotr Gackiewicz wrote:

> Zawsze twierdziłem (no, odkąd mam styczność z innymi architekturami) i
> zawsze będę twierdził, że Intel to badziewie. No i macie najlepsze
> potwierdzenie tego stwierdzenia :-). Hehe, K5 ma swoje narowy, ale odkąd
> założyłem porządny, cyrixowy, przykręcany do socketa cooler - chodzi jak
> złoto! I pewnie nie zmienię go na Intela.

 Hm, a wedlug Ciebie to K5 nie przynalezy sie do rodzinki, zwanej przez
Intela ostatnio IA32? Intel przynajmniej cos wymysla, niektorzy zas tylko
kopiuja. Poza tym, kto powiedzial, ze IA32 to akurat najlepszy wytwor
Intela? Te linie procesorow wymusil na nich rynek ze swoim IBM PC (i
8088). I mozna co najwyzej miec podziw dla inzynierow Intela, ze z
takiego !@#$%^ jak 8086, udalo im sie wycisnac cos takiego jak Pentium i
PPro. Jak chcesz miec przyklad porzadnej architektury ze strony Intela,
to przyjrzyj sie lepiej i960.

> He, chciałobysię mieć jakąś ALPHĘ, albo PPC! Ewentualnie SPARCa... Jak będę

 A to juz insza sprawa. Tylko kupujac Alfe, przyjrzyj sie, czy nie
kupujesz peceta. Tak, tak, te tansze to, niestety, od maszyn opartych na
Intelu roznia sie glownie procesorem. Reszta jest taka sama (ISA, 8259,
8237, etc...).

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +