Re: AWARD i ASUS maja nas w .....

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 14:41:25 MET

Cos krecisz... ASUS to jedna z nielicznych firm prowadzaca takze faktyczny
SERWIS (nie wymiane!) swoich produktow, takze pogwarancyjny. Jesli
nabyles plyte na smietniku to miej pretensje li tylko do siebie ze
zostales olany. Sam wiedziales na co sie decydujesz oszczedzajac te pare
zlotych... A tak na marginesie to zapraszam do nas (mozesz wyslac plyte
poczta) - naprawie Ci plyte ze zle wflashowanym BIOSem za "nieco" mniej
niz 1000zl ;)

karpio