Re: Jaki laser - Panasonic!

Autor: Adam Lesień (ditalesi_at_pbg.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 10:35:20 MET

> Ale brak jej polskich czcionek (ani Mazovia, ani Latin). Malo
> rozmiarow (10, 12 i 16.67 CPI).
No niestety :(

> Moze sie podzielisz - to jest ciekawy model.
Drukuje pod sterownikiem HP LJ III (na porcie PCL)
bez problemowo, ale interpretacja pcl spowalnia wszystko.

Drukarka (przesylanie danych) strasznie obciaza komputer
tak, ze wszystko przystaje (win95)

Ktos pisal, ze nie wyciaga 6ppm. Wyciaga jak drukujesz
wiecej stron na raz, np. dokument 6 stron, a nie 6 dokumentow
po 1 stronie (ale to chyba sterownik windy tak kaszani)

A tak poza tym to jestem bardzo zadowolony z drukarki.
Jest niezla alternatywa dla cz-b drukarek domowych.

--
  /||\| |_|_'97 http://friko.onet.pl/ld/adlee