Re: Jaki laser - Panasonic!

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 12:40:57 MET

On Mon, 10 Nov 1997 11:35:20 +0200, "Adam Lesień" <ditalesi_at_pbg.pl>
wrote:

>No niestety :(
Dorzuce jeszcze: czcionka 16.67 jest _szersza_ niz np. w Sharpie 9400,
przez co nie miesci sie na stronie np. specyfikacja faktury albo
przelew
>Drukuje pod sterownikiem HP LJ III (na porcie PCL)
>bez problemowo, ale interpretacja pcl spowalnia wszystko.
>
>Drukarka (przesylanie danych) strasznie obciaza komputer
>tak, ze wszystko przystaje (win95)
Jeszcze jedno: drivery. Poniewaz mam Win 3.11 i W95 zainstalowalem
drivery z domyslnymi opcjami pod obie Windozy. I co sie okazalo?
Instaluja sie do tego samego katalogu, ale to sa _inne_ pliki, wiec
kolejna instalacja kaszani poprzednia.
>Ktos pisal, ze nie wyciaga 6ppm. Wyciaga jak drukujesz
>wiecej stron na raz, np. dokument 6 stron, a nie 6 dokumentow
>po 1 stronie (ale to chyba sterownik windy tak kaszani)
>
>A tak poza tym to jestem bardzo zadowolony z drukarki.
>Jest niezla alternatywa dla cz-b drukarek domowych.
Popieram. BTW, czy u innych tez daje ozonem? a moze tylko na poczatku?
zoon_at_priv.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - +48601261805
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.