Re: USR 33600 + telepies - Pomocy!

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 20:57:30 MET

Cześć,

Maciej Wyczawski <maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<01bceda0$adf20180$LocalHost_at_default>...
> Również mieszkam w Krakowie, mam taki sam modem jak Ty i dokładnie takie
> same problemy. Nie dzieje się to od 1.5 mies. tylko "od zawsze". Coś mi
się
> zdaje że łączysz się z centrali 637xxxx lub 636xxxx.

Ja też mieszkam w Krakowie, centrala 636... Miałem taki sam modem i ten sam
problem. To faktycznie powszechne. Modemu się pozbyłem - po co mi "dobry"
modem Roboticsa, skoro nie mogę się połączyć? Przecież każda taka próba to
naliczony impuls...

Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk
chocim_at_ceti.com.pl