USR 33600 + telepies - Pomocy!

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 22:44:04 MET

Kupilem wlasnie USR'a 33600 z Voicem wewnetrznego. Probuje polaczyc
sie z telepsem, a tu bzyczy tak jak zwykle, juz ma konczyc i zaczyna
bzyczec do telepsa jeszcze raz. Po chwili pokazuje sie komunikat ze
komputer z drugiej strony mu nie odpowiedzial (czy cos podobnego). Po
zmniejszeniu predkosci modemu do 9600 jest wszystko w porzadku (poza
predkoscia). Myslalem ze modem jest walniety, ale zadzwonilem do
kumpla i powiedzial mi ze wszystkie USR'y 33600 jakie montowal nie
chca sie laczyc z telepsem od ~1,5 miesiaca (mieszkam w Krakowie)!!!
Mam nadzieje ze ktos wie co z tym zrobic...
(Drivery sciagnalem swiezutkie, wiec to nie to)

Modem kupilem bardzo okazyjnie i nie chce sie go pozbywac, bo takie
szczescie juz sie wiecej nie powtorzy!
Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...