Re: Twardziel udaje ze go nie ma - co zrobic

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 18:56:21 MET

Marcin Florczyk, marcin_at_radioplus.com.pl says...
> Mam taki problem:
> HDD Conner CFS420A
> Wcześniej była na nich winda95.
> Po zmianie fdiskiem partycji na jedną dysk nie chciał przyjąć boot sektora,
> tzn system był transfered ale komputer z tego dysku nie chciał się
> bootować.
>
> Potraktowałek go programem do niskiego formatu (chyba marnym a tylko taki
> miałem) sytuacja wygląda tak:
> BOIS dysk widzi poprawnie.
> System oper. nie bo nie ma na nim partycji.
> Fdisk widzi ale nie moze zalożyć partycji tzn zakłada i widzi je ale do
> [...]
Sparawa jest prosta po zalozeniu primary partition (portycja podstawowa)
trzeba ja uaktywnic opcja fdisk'a :Ustaw aktywna partycje
(SET ACTIVE PARTITON).
P.S Samo wyjscie z fdisk'a nie wystarczy !! trzeba odrazu zrestarowac
komputer najlepiej przyciskiem RESET !

--
Bartosz Walecki
nick: barti