Re: Wykupic M$ [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 21:40:18 MET

karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>Och... A coz takiego umie "znakomity specjalista od NT" ? Potrafi wyjasnic
>dlaczego pojawil sie niebieski ekran czy czemu Dr.Watson co chwila glowe
>zawraca?... Potrafilby temu zaradzic? A moze "znakomity specjalista" to
>ktos kto na pamiec zna gdzie leza jakie ikonki? wielce mnie to zastanawia

Na glupie pytania mozna udzielic tylko glupich odpowiedzi. Ale
poniewaz od udzielania takich powstrzymuje sie ze zrozumialych
powodow, nie udziele odpowiedzi na powyzsze pytania. Oczywiscie, aby
uprzedzic ewentualne sugestie: zgadzam sie ze US Navy powinna zaprosic
specjalistow z Polski aby im zainstalowali na lotniskowcach Linuxa.
Najlepiej zas powinna zaprosic przedmowce. No i Grega, oczywiscie...

A.L.