Re: Wykupic M$ [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 15:46:00 MET

> lotniskowcu. Zajmowal sie tam komputerami. Wrocil jako znakomity
> specjalista od NT. No, ale Navy to nie US Army...

Och... A coz takiego umie "znakomity specjalista od NT" ? Potrafi wyjasnic
dlaczego pojawil sie niebieski ekran czy czemu Dr.Watson co chwila glowe
zawraca?... Potrafilby temu zaradzic? A moze "znakomity specjalista" to
ktos kto na pamiec zna gdzie leza jakie ikonki? wielce mnie to zastanawia

karpio