Re: Dyski: Seagate vs. WDC

Autor: Kobo (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 22:11:23 MET

 Pamiętajcie że Seagate to bardzo dobre dyski (u mnie jeden pracuje trzy
lata 850MB bez zażutu) ale trzeba pamiętać iż są takie produkowane w
Chinach i tam żółtki się nie popisują hoć socjalizm to podobno
najlepsze co może nas spotkać
Najlepsze Seagata są z Irlandi taki 2,5 Medalist PRO to jest dopiero
rakieta
Krzysztof

Marek Silicki napisał(a) w artykule <34632F1C.334A667C_at_polbox.com>...