Re: UPS on-line

Autor: Kobo (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 22:19:24 MET

 Mam UPS-a APC Back-UPS Pro PNP z oprogramowaniem PowerChute+
Bardzo dobry 650VA za ok 700PLN go kupiłem nowego z gwarancją ale zdaje
się to on jest droższy polecam jest on-line i podczymuje mi drukarke
atrament..Epson Stylus Color i 15'' monitor oraz 300 W komputer minimum 20
min ale nie sprawdziłem dłużej hyba jednak wytrzyma więcej
Krzysztof

Ryszard Kurek napisał(a) w artykule <63t6oo$c9g$8_at_sunsite.icm.edu.pl>...