Re: PROBLEM Z PARTITION MAGIC

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 15:15:03 MET

 KEL napisał(a) w artykule <3466fe33.5524495_at_NNTP.NETCOM.CA>...

>Wlasnie zalozylem nowa partycje na moim hd uzywajac Partition Magic 3.
>Problem polega na tym ze wczesniej mialem czesc mojego hd
>zkompresowzna i ta skompresowana czesc miala litere E. Teraz po
>zalozeniu partycji ta partycja ma litere E i moja skompresowana czesc
>znikla!! Nadal mam drvspace.001 na moim hd ale gdy probuje "mount
>drive" (sorry ale nie wiem jak to napisac "po polsku") wyskakuje
>komunikat:
>Cannot mount drive because host drive C is FAT32 drive.
>ID Number: DRVSPACE740

> [...]
A masz FAT32 ?
na której partycji jest ten skompresowany plik ?
spróbój zalozyc partycje FAT16 i tam nagrac ten plik (drvspace.001)
w pliku drvspace.ini musu byc min. wpis :
Activate Drive X ,Y1
gdzie X - litera dysku skompresowanego
            Y1 - litera dysku hosta (na którym jest plik dblspace.001)
czyli np F,E1

Powodzenia