PROBLEM Z PARTITION MAGIC

Autor: KEL (EXILE90.AT.NETCOM.CA_at_NETCOM.CA)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 07:10:10 MET

Wlasnie zalozylem nowa partycje na moim hd uzywajac Partition Magic 3.
Problem polega na tym ze wczesniej mialem czesc mojego hd
zkompresowzna i ta skompresowana czesc miala litere E. Teraz po
zalozeniu partycji ta partycja ma litere E i moja skompresowana czesc
znikla!! Nadal mam drvspace.001 na moim hd ale gdy probuje "mount
drive" (sorry ale nie wiem jak to napisac "po polsku") wyskakuje
komunikat:
Cannot mount drive because host drive C is FAT32 drive.
ID Number: DRVSPACE740

Prosze o pomoc poniewaz na tym "skompresowanym hd" mam spro waznych
rzeczy.

Z gory dziekuje za kazda pomoc.

Konrad Latala

E-Mail: exile90_at_netcom.ca (ask, before sending binaries)
ICQ UIN: 1830634
USENET(warez & emu groups): KEL, NOSPAM
ICE CHAT: AMI, ami, KEL, kel, exile90

= AGENT KEY : WH6W8375-KVUDATBL-P7K17THF-E1RPV9J3-1CTM1J1R-8455521W =