RE: Zyx i no dial - fixed !

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 15:30:55 MET

Raczej nie, zważywszy na to że najprostszą przejściówkę null-modem robi
się na trzech drutach. Kwestia jest wtedy taka że modem wogóle by się
nie porozumiał z putrem. A on wykonywał nawet testy, padał dopiero na
wybieraniu numerów.

BTW: nie każdy sprzedawca wie co to jest null-modem... hłe hłe.... ja
jak zwykle null-modem sobie zrobiłem sam.

Greetz.
An_at_y