Plombowanie Komputera

Autor: Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 08 Nov 1997 - 15:17:54 MET

On 1997 1-11-06 chris said:
>[cut]
>To co powiesz o Compaq'owskich czy IBM-owych udziwnianych BIOS-ach,
>modyfikowanych kartach SCSI, z którymi potem dziwnym trafem nie
>działały standardowe komponenty... Że nie wspomnę o dziwacznych
>[cut]

>Przesada, do IBM PC 130 mozna wszystko wcisnac, - to samo co do
>skladaka, a co do BIOSu - po prosty jest rewelacyjny, w porownaniu
>do AWARDA jest o niebo lepszy.

Dobra, dobra :-))) Mam pod opieka kilkanascie
wynalazkow IBM sprzedanych PZU przez kolege p.Pawlaka
w nich BIOS zaczyna sie od E000 i zeby do niego wejsc
trzeba zrobic blad klawiatury lub wylaczyc myszke :-)))
Wyobraz sobie ile pamieci dla programow (z EMS) mozna uzyskac
jesli pracujemy z serwerem NetWare i korzystamy z Arcnet'u
badz karty Ethernet SMC z okienkiem a Upper RAM.
Dzieki Packet driver'om udaje sie jakies kawalki wcisnac
w Upper ...
Pozdrowienia!!Stanislaw CHmielarz

Email:Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;34;40mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive