problem z firmš

Autor: Cezary Korzeniak (cezaryk_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 12:34:50 MET


Czesć Wszystkim!
Pod koniec kwietnia '97 kupiłem "na Grzybie" dysk Caviar 2,5GB.
Niestety we wrzesniu dysk zaczšł wywalać uszkodzone sektory.
Skontaktowałem się z "firmš" - siedzibš jej po wszytaniu się w gwarancję
okazał się jeden z pokojów akademika przy ul.Waryńskiego. Oddałem dysk,
wzišłem potwierdzenie. OK.
Według gwarancji: "Termin dokonania naprawy wynosi max 31 dni roboczych
od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy"
Dostarczyłem: 24.09.97 teraz jest 8.11.97
Mam pytanie - co ze sk... zrobić? Gdzie się zgłosić - słyszałem hasła -
PIH, Federacja Konsumenta...
Czy ktos mógłby mi poradzić gdzie zadzwonić, jakie dokumenty
przedstawić?
Acha. Firma nazywa się "SSCOMP" - i szczerze odradzam załatwianie z niš
jakichkolwiek interesów.
                Pozdrwaiam
                        Cezar (cezaryk_at_polbox.com)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:32:03 MET DST