Re: Bill Gates

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 19:09:31 MET

Slawek <sd000001_at_polbox.pl> wrote:

: Acha, jakie proste. A czego efektem jest ta monopolizacja jak nie
: wyzszej jakosci produktow MS nad konkurencja.

Caly kłopot z Tobą, Sławku, zdaje się polegać na tym, że mylisz parę
dość jednak różnych rzeczy - tym razem pomyliłeś jakośc marketingu
z jakością produktów.

: That's sad.

Po raz kolejny się z Tobą zgadzam. Oj, chyba mi to wchodzi w nawyk... ;)

--
	Leszek.