Re: LS-120 "a: Drive"

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 02:34:29 MET

 roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w artykule ...

>Nie wygra - IBM, Compaq i Apple montują w swoich komputerach ZIPy jako
_jedyne_
>napędy flopów. Jest ZIP do notebooków. IOmega anonsuje ZipPlus -
zewnętrzny z
>portem parallel/SCSI na tym samym gniezdzie (nie moge sie nadziwic, jak to
>zrobili). Na swiecie sprzedano ponad 9 mln napedow ZIP, dyskietek nikt nie
>liczyl. Licencje dla innych producentow na napedy i dyskietki.
>Najwazniejsze - w czasie gdy 3M pokazywal gole dyskietki i napedy (na
wystawie,
>a nie w dzialaniu), ZIPy byly _uzywane_ z powodzeniem.
> [...]

Pytanie w kwestii szybkości - ile Ci wyciąga transferu pod Win95 a ile pod
DOS ?
Mam ZIPa parallell od paru mies. i po kombinacjach konfiguracyjnych osiąga:
DOS ok. 500kB/s - to jest OK i zrozumiałe
Win95 ok. 200-250 kB/s - dlaczego (jest ustawiny jako epp speed 6) ?????????

Masz jakieś sugestie ?

Dzięki
Pozdrowienia