Re: Monitor mi się trzęsie!

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 02:27:34 MET

 Robert Scurvy napisał(a) w artykule <3464ef5f.233196_at_news.onet.pl>...

> [...]
>do naprawy po jakimś czasie. Po 2 nieudanych 'naprawach' (podobno
>usunęli mu zimny lut) i wielkiej awanturze dostałem nowy - ten sam
>model... a obraz dalej drży. Jeśli się przyjrzeć to widać jak
>przeskakuje z piksela na piksel, a gdy zrobię białą (albo nawet jasną)
>tapetę to widać jak obraz 'pulsuje' (robi się jaśniejszy i ciemniejszy
>w niektórych częściach ekranu). Dzieje się to pod Dos'em i W95.
>
>Ja już nie mam pojęcia co z tym zrobić. Mam dwie hipotezy, ale nie
>wiem czy słuszne:
>1. Może coś nie tak z kartą? - S3 Trio64 1MB PCI

A spróbój u kogoś innego na innym kopmputerze...

>2. Nie mam stabilizatora napięcia (tego przedłużacza z czerwonym
>przyciskiem ;) i może to jakoś wpływa na zasilanie monitora i...
>
>Jeśli macie jakieś pomysły lub mieliście już taki problem bardzo
>proszę o odpowiedź.

Sprzwdź, czy w pobliżu (1-2m) nie idą jakieś przewody energetyczne
(np zbiorcze w ścianie, puszki, skrzynki rozdzielcze etc.) - to może
wpływać na
drżenie i falowanie obrazu
Czy monitor nie stoi w pobliżu jakiegoś zasilacza, transformatora ?

Sprawdź i powodzenia