Re: PRZEPRASZAM ZA CRACK DO PAJACZKA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 18:00:13 MET

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org> writes:

> Smiem watpic czy w Stanach. Raczej razem z komputerem na Taiwanie,
> w Thailandii
> czy Indonezji...(nawet jesli to byl _amerykanski_ komputer).

Nie, na pewno w Stanach.

> BTW: Czesc panstwowych instytucji prowadzila w tych czasach skup od
> prywatnych
> importerow...

To nie byla panstwowa instytucja :)
Ale niewazne.

> Zgadza sie o tyle, ze nawet wtedy nie zostaly jeszcze _calkowicie_ zniesione.
> Zreszta do dzisiaj czesc tzw. "zaawansowanych technologii" jest objeta
> embargiem eksportowym _nawet_ do sojusznikow USA. Dotyczy takze
> oprogramowania.

Oprogramowania jako oprogramowania? Watpie.
Oprogramowania jako np. uzbrojenia? A, to fakt, ale trudno takiego
DOS'a pod do podciagnac (niezaleznie od daty).

Wiem, jakis czas temu niektore rzeczy (szyfry) przeniesiono do Dept
of Commerce.

--
Krzysztof Halasa