Re: Bill Gates

Autor: Slawek (sd000001_at_polbox.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 01:21:13 MET

Grzegorz Szyszl'o wrote in message <63phck$9sb$5_at_helios.man.lublin.pl>...

>to jest wylacznie efekt monopolizacji rynku.

Acha, jakie proste. A czego efektem jest ta monopolizacja jak nie wyzszej jakosci produktow
MS nad konkurencja.

>ciekaw jestem kiedy

>na serio za to sie wezmie urzad antymonopolowy.

Jak bedzei mial takei pojecie o ekonomii jak ty.

>poza tym jestes w bledzie,
>ze nie mozna kupic laptopa z innym osem.

Wszystko mozna. Ale zaden duzy producent nawet tego nie proponuje.

>zwykle zestawieniem sprzetu/softu zajmuja sie ludzie, ktorzy sie
>zetkneli wylacznie z windowsem. to jest kolejny przejaw monopolizacji
>rynku.

Zwykel zewatwniem sprzetu zajmuja sie fachowcy.
Mozna dostac BS z IS.
Co to BS ktos ci powie co to IS sprawdzisz w slowniku.
Co za bzdury opowiadasz to ja ci powiem.
Information Systems to zwykle osobna czesc duzej firmy.
I zatrudnia sie tam fachowcow.

>ROTFL ROTFL ROTFL :)))))))

Popatrz na potege gospdarki USA. Dalej sie pytasz czy to dziala.
A wiec dziala.

>to ty nie wiesz ze windowsy sie wieszaja ? czy po prostu sie przyzwyczailes ?

Mi sie nie wieszaj nigdy w pracy a domu tylko jak instaluje jakisz podejrzana wersje
beta.

>chodzi mi o to, ze nawet jak sprzet jest w 100% sprawny, to winda
>i tak zdycha.

Tylko w Polsce. Z powodow ktore znasz.

>co z tego ze ja udowodnie, skoro microsoft postawi przeciwko
>mnie 20 swietnych prawnikow ktorzy sa w stanie udowodnic kazda nieprawde ?

To samo moglby IBM prawda? Albo SUN czy MAC czy SGI?
No wiec jak to jest?

>save your money for 2 week, milion of $$$$ ? ROTFL :))

?

I don't get it.
Was that your attempt at humor?
That's sad.