Re: Support Linuxa [Bylo Re: Linux a cechy narodowe]

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 02:02:23 MET

Jacek Pliszka <pliszka_at_fuw.edu.pl> wrote:

>A co robisz jak Ci zacznie walic M$ ?
>Chcialbys do kogos zadzwonic? Nie ma problemu,
>sa ludzie ktorzy publikuja sie w sieci i za pewna oplata
>zapewnia Ci support do Linux-a 24h/dobe.

>Inna rzecz to to, ze Linux pada duzo rzadziej niz Windows.

Zgadzam sie. Uzywam Linuxa od kernela 0.98. Mam w domu 4 maszyny (486
co prawda...) z Linuxem na ktorych puszczam PVM. Ani razu mi nie padl
od tego czasu. Ale w pracy pracuje dla klientow z firm Fortune 1000, i
ZADEN, ale TO ZADEN nie uzywa Linuxa i nie bedzie uzywal. Uzywaja po
czesci (mniejszej) roznych UNIXow, a po wiekszej NT, po najwiekszej
zas W311. Firmy te nie uzywaja LINUXa z przyczyn zasadniczych, ktore
tu wyluszczalem duzo razy.

NT tez mi zreszta nie padl ani razu. Ale ja nie "podkrecam" procesora.

A.L.

P.S. A gdzie jest VisualAge na LINUXA?....