Re: Support Linuxa [Bylo Re: Linux a cechy narodowe]

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 23:34:02 MET

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:
: Zgadzam sie. Uzywam Linuxa od kernela 0.98. Mam w domu 4 maszyny (486
: co prawda...) z Linuxem na ktorych puszczam PVM. Ani razu mi nie padl
: od tego czasu. Ale w pracy pracuje dla klientow z firm Fortune 1000, i
: ZADEN, ale TO ZADEN nie uzywa Linuxa i nie bedzie uzywal.

A dziwisz sie?

Przychodzi do Ciebie klient [a przeciez przychodzi]. Reprezentuje
duza firme [siedmiocyfrowy koszt go nie zaskakuje]. Potrzebuje
konkretnego systemu. Ty stawiasz mu 4 do 16 wydzielonych serwerow,
zamykasz je w pokoju, sa dedykowane do tego jednego zadania ....
i pytania pierwsze - czy klient w ogole pyta o system, czy raczej interesuja
go koszty, bo wie ze jak padnie "AIX" to trzeba dorzucic jeszcze
szesciocyfrowa kwote.

A pytanie drugie - dlaczego nie sprzedasz mu Linuxa? Przeciez jemu
wszystko jedno co bedzie stalo za tymi zamknietymi drzwiami. Czy probowales
swoje programy puscic pod linuxem?

: P.S. A gdzie jest VisualAge na LINUXA?....

Taak - odpowiedz na pytanie drugie dostrzegam :-)

J.