Re: Dyski: Seagate vs. WDC

Autor: Tech (tech77_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 23:56:08 MET

Jacek Pliszka napisał(a) w artykule ...

>Czy ktos sie moze bawil dyskami 2-2.5GB
>Seagate i Western Digital?

mam dwa Caviary (1,2GB oraz 3,1GB) pierwszy od ciut ponad
dwa lata drugi pol roku i oba dzialaja dobrze
mialem Seagate Medalist 1,7GB i sie schrzanil....
kumpel ma Seagate cos kolo 2,5 GB i tez ma problemy
albo to zbieg okolicznosci albo tak juz jest...

Tomasz Koralewski
tech77_at_polbox.com 1997
tech77_at_lodz.pdi.net
tech77_at_usa.net