Re: Linux sucks

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 01:20:15 MET

mdaniel_at_priv.onet.pl (milosz danielewski) wrote:

> Przepraszam za bluzgi, ale do niekorych tylko fruwajace mieso
>dociera. Tacy ludzie zyja w swiecie prostych wartosci i nie rozumieja
>subtelnych aluzji.

Widze, ze uzywasz Forte Agenta. Najlepiej po prostu najechac na jakis
posting pana M.F, nacisnac ^K, a potem przyciski 'Paste Author' i
'OK'. Mozna jeszcze wybrac wage filtru i 'kill action' - w przypadku
pana M.F. sugeruję 900 i 'delete'.

To oszczedza nerwy, naprawde. I Twoje, bo masz z glowy czytanie
bzdetow produkowanych przez pana M.F (dopoki nie zmieni on pola 'From',
co ostatnio mu sie zdarza), i cudze. Mnie bluzgi specjalnie nie
przeszkadzaja, jestem facetem z natury ordynarnym. Denerwuje
mnie natomiast, jezeli ktos, kogo czytam, cytuje jakiegos balwana,
od dawna siedzacego w moim killfile-u.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl