Re: Bill Gates

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 19:23:03 MET

Spytam inaczej. Znasz jakas duza firme, ktora powierzylaby naprawde
istotne dane i drogi sprzet opiece produktom M$? Wydaje mi sie, ze kolega
niestety ogranicza swoje horyzonty do komputerow klasy PC, conajwyzej
rozszerzonych o niewielkie (ot, 2x PPro) servery. W swiecie naprawde
duzych maszyn M$ nie istnieje. I cale szczescie, bo glupio bym sie czul
jakby mi jakis prom kosmiczny na glowie wyladowal z powodu GPF :)

karpio