Re: Bill Gates

Autor: Przemek Bak (przemol_at_mvii.uni.lodz.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 00:42:25 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> Spytam inaczej. Znasz jakas duza firme, ktora powierzylaby naprawde
> istotne dane i drogi sprzet opiece produktom M$? Wydaje mi sie, ze kolega
> niestety ogranicza swoje horyzonty do komputerow klasy PC, conajwyzej
> rozszerzonych o niewielkie (ot, 2x PPro) servery. W swiecie naprawde
> duzych maszyn M$ nie istnieje. I cale szczescie, bo glupio bym sie czul
> jakby mi jakis prom kosmiczny na glowie wyladowal z powodu GPF :)
>
> karpio

Niedawno przeczytalem gdzies, ze Bill probuje wejsc na rynek rosyjski
bo mu sie nie udaje sprzedawac NT dla bankow. Szuka gdzie indziej
naiwnych ?

Tez niedawno przeczytalem na pl.comp.os.linux list chlopaka z OBOP,
ktory pisal,
cytuje:
"...Otoz obsluga wieczoru wyborczego w tvp w ostatnia niedziele
'postawiona' byla na linuxie. ponad 40 stacji bezdyskowych do
wprowadzania
danych, kilka stacji roboczych oraz 2 servery pracowaly pod linuxem.
Calosc
chodzila oczywiscie bez zarzutu."

przemol

--